19 jan. 2012

Lillasyster

Nu är de inte långt kvar innan lillasyster är här hos oss. Livet kommer förändras väldigt mycket. Frågor som ofta dyker upp är. Kommer man ha tid till båda barnen? Kommer man ha ork att göra allt som man gör nu? Kommer jag att klara skolan fast att vi kommer ha en liten tös här hemma hos oss som kommer kräva mycket. Ja de återstår att se. Jag håller tummar och tår att allt kommer gå som jag planerat det. Men man vet aldrig. Men då får man tänka om då. Nu kör jag på som jag tänkt och sen får de kanske ändras på vägen.

Igår var vi på UL igen och fick se vår underbara lilla flicka. Bm sa att det fortfarande är en tös och att hon skulle bli väldigt väldigt förvånad om det kom ut en liten pojke. Så nu kan man slappna av ännu mer för nu är det två olika Bm som sagt att det är en flicka. Hon ligger fint på kurvan och allt ser bra ut. Så nu ska hon bara bakas färdigt innan hon kommer ut.

Efter UL hämtade vi Marwin och körde upp till hbg. Stefan skulle fixa lite saker och sen skulle vi hämta vagnen och bilstolen på Barnens hus. Så nu har vi "allt" hemma så lillasyster är välkommen när hon vill :)

Vår lilla sessa <3

Vagnen med liggdelen på :)

 Tyget i vagnen. Så himla mysigt..

Bilstolen. Utan basen. Orkade inte sätta på den :P 

1 kommentar: