4 jan. 2012

4 Januart 2012

Tänk att vi redan har kommit några dagar in på det nya året. Tiden verkligen springer iväg. på fredag är det bara 9 veckor kvar tills lillasyster är beräknad att komma till oss. Vi längtar så efter henne och hoppas verkligen att jag slipper gå över tiden. För det tror jag aldrig att jag kommer orka. Känner mig redan som 90 år och har ingen ork alls i kroppen men man får helt enkelt bara ta sig i kragen varje morgon för Marwins skull. Även om jag gärna hade sovit bort dom sista veckorna.

Marwin har föresten fått maginfluensa igen och denna gången värre än förra. Han bara spydde och spydde. Sen lugnade det sig lite och sen kom det massor igen från båda hållen. Nu är han dock bara lös i magen och har inte kräkt något sen någon gång i morse. Så det är iallafall positivt. Men tycker så himla synd om honom då han blir helt förtvivlad och ledsen. Vet själv hur jobbigt det är och sen blir han även ledsen för att han inte hinner in på toan, så allt kommer på golvet. Men vad mer kan man göra än att förklara för dem att det inte är någon fara och att man inte kan hjälpa det. Det går liksom att torka upp. Men men jag själv kan knappt med vissa lukter och magsjuka är det värsta så fick själv gå in och spy. Inte för att jag blivit smittad utan för all lukt. Örk. Men de gick bra tillslut iallafall.

Hoppas nu på att vi slipper mer magsjuka. Marwin har haft det två gånger nu på två veckor.

2 kommentarer:

  1. Aww fasters lille gullunge. Håller tummarna på att han slipper det nu.

    SvaraRadera
  2. Stackars liten... krya på dej älsklingen

    SvaraRadera