13 jan. 2012

Fredag

Fredagar är bra dagar. Man vet om att dagen efter är man ledig och man kan bara mysa och ha det skönt hela dagen.

idag iallafall så skulle jag egentligen till skolan. Lämnade Marwin på dagis vid 11. Men kände att lektionen i skolan inte kommer ge mig något så jag stannade hemma och pluggade till tentan som vi ska ha på måndag istället. Det var mer behövligt och känner mig lite säkrare nu än vad jag va innan. Så imorgon blir det också pluggande fast på eftermiddagen/kvällen. Så pojkarna här hemma får göra något så jag kan få lugn och ro till att plugga. Hämtade Marwin igen vid 3 tiden och då blev det en massa bus och mys. Marwin och Stefan tetades en hel del och vi fick en hel del skrattatacker. hehe.

Vi bestämde oss för att äta kina mat till middag och Cia, Delle och Lucas hängde också på så vi åt allihopa här hemma och sen blev det bus, mys och kung fu panda även idag. Så tiden sprang iväg och nu är det dax att hoppa i sängen så att man orkar med dagen imorgon också. Kanske blir det en sväng ner i stan för mig och Marwin om vädret tillåter.

Nu är det bara några få dagar kvar tills att vi ska få titta på lillasyser igen. Ska bli så mysigt att få se henne igen och hoppas verkligen att det fortfarande är en flicka. hehe. Annars blir det lite jobbigt då vi har köpt rosa kläder och där är lite rosa i vagnen. Idag har jag iallafall gått in i vecka 33 (32+0). Tiden går verkligen fort samtidigt som det känns som om tiden sniglar sig fram. Men snart är hon här hos oss och väntan är över. <3 Marwin tycker att hon kan heta Lillasyster Kronkvist. Hehe. <3


Här är basketbollen :P



1 kommentar: