25 feb. 2012

Veckan

Nu är denna vecka snart över och det känns bra. Varit en massa denna veckan men nu är allt klart. I tisdags gick vi ut till Marwins farmor, där va även Cia och Lucas. Stefan kom och hämtade mig där för vi skulle fixa en sak och sen åkte vi tillbaka igen. Marwin somnade så jag, Cia och Lucas passade på att gå ner till stan och kolla lite innan vi skulle äta där ute. Stefan och Delle körde och körde cross under tiden.
Det blev god middag. Stek, potatis och sås. Sen blev de lite bus och snack innan vi körde hem för att lägga oss.

Onsdagen lämnade jag lilleman på dagis för att gå hem och skriva 24 timmars tenta. Inget roligt alls men hoppas det gick bra men kändes inte jättebra tyvärr. Men nu är den gjord iallafall.

Torsdag blev det dagis igen en liten stund för att jag skulle kolla tentan lite och sen gå till MVC för kontroll. Allt såg fint ut och lillan växer och gror där inne. Hämtade sedan Marwin så tog vi bussen ner till Jessica och Nilo. Därifrån gick vi till Slotts cafeet och Matade fåglarna innan vi gick till granet för lite bus och lek. Men efter någon timme blev det rätt så kallt så Stefan och Dennis hämtade oss så följde vi med hem till dem så pojkarna kunde leka lite. Stefan och Dennis fixade något och Jag och Jessica spelade skipbo :) Vi hämtade pizza på vägen hem och sen blev de sängen.

Igår Blev det dagis igen för lilleman. dock bara 2 timmar. Jag skulle åka till skolan för att skriva min första omtenta någonsin och det kändes faktiskt bra så hoppas de gick bra. Stefan hämtade lilleman på dagis så åkte dom med Dennis, Jessica och Nilo till center syd. Jag gick hem och vilade lite när tentan va klar. Sen kom Cia och hämtade Marwin vid 6 så åkte jag och Stefan till väla för att handla lite. Marwin fick lite kläder och lillasyster också. Köpte även en Nalle som Marwin velat köpa till lillasyster så nu ska han få ge henne den när hon tittar ut. Stefan hittade nya skor och sen körde vi hem för lite mys hemma hos Cia, Delle och Lucas. Det blev mat och en massa snack.

Idag händer det nog inte allt för mycket. Ska snart sticka ut en runda så vi får lite luft och ikväll kommer iallafall mormor hit och kollar på melodifestivalen med oss:) Mys.



Nallen som Marwin valt till lillasyster :)

2 kommentarer:

  1. Vilken söt nalle, han gjorde ett bra val. Tror säkert lillan kommer älska den. Hoppas hon tittar ut snart. Nyfiken på att se henne ju :) Kram på er alla / Kitty

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han ville verkligen ha den nallen till henne. Så blev de bara att vi inte köpte den när han va med. Men han blev glad när jag kom hem med den så nu väntar han bara på att hon ska komma :) Han pratar mycket om henne så ska bli roligt att se hans reaktion. Ja nu kan hon komma när som helst så håller tummarna att de inte tar allt för många dagar till. kram

      Radera