19 feb. 2012

Söndagsmys

Idag är de ännu en söndag som snart är över. Idag har vi bara tagit det lugnt efter gårdagen. Fick ju både dammat och Snablat och tvättat igår. Så de va rätt skönt att bli av med. Får dock bli damsugning och tvätta golven imorgon också. För jag orkade inte tvätta golven igår.

Idag har vi dock bara myst hemma hela förmiddagen innan vi åkte iväg på kalas. Min kusin Fannie fyller år imorgon så lite kakkalas blev det där. Nu är vi hemma igen och väntar in Stefan som hjälper koffe i verkstan. Sen ska vi göra vår finmiddag och mysa till de ordentligt och så blir det väll antagligen bigbrother ikväll. För de ska väll alla se.. Verkar så iallafall hehe.

I veckan händer det en del. Har hemtentamen mellan 12.00 på onsdag och 12.00 på torsdag så då blir det en massa pluggande. Sen har jag min första omtenta på fredag. Så lite pluggande till det också. Sen är jag "ledig" i 3 veckor. För de andra i klassen har praktik och det ska jag inte ha nu.

I veckan ska vi också iväg till väla någon dag och fixa de sista tills lillasyster kommer. Bara lite småsaker som ska fixas men vill ha allt klart så jag kan packa BB väskan och Ställa iordning vaggan och liknande.

Ni får också jättegärna hålla tummarna att lillasyster tittar ut om 1,5 veckor. För då är jag helt ledig och behöver inte tänka på skolan. För jag ska ju fortsätta skolan fast hon kommer och hoppas verkligen på att hon är lugn och snäll så jag kan plugga samtidigt. Men de ska nog gå bra. De ända som jag inte riktigt vet hur jag ska göra med är praktiken. Men de löser sig nog på vägen, :)


Bild sen i somras. <3 längtar så till sommaren och värmen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar