14 feb. 2012

Sjukstuga

Ja nu är de sjukstuga här hemma igen.

Själv har jag legat sedan i fredags. Helt utslagen med feber, förkylning och en jäkla hosta. Så helgen har mest varit vila och mys. Fast trotsade febern lite i lördags. Så jag och Marwin gick hem till mamma och åt tacos och hade lördagsmys till melodifestivalen.

I söndags var jag riktigt seg igen. Marwin följde med sin farmor, faster, Lucas, Alicia och Charlie till granet för lite lek. Sen hade dom varit en runda i wrangelska parken och lekt lite där med. Så dem var ute nästan hela dagen. Skönt. Men på kvällen kom Marwins feber så nästan 40 graders feber och förkylning. Och nu är ha så hes så han knappt kan prata emellanåt. Stackars liten. Så de blir absolut inget dagis denna veckan. Min lille fis.

idag var jag hos doktorn och fick utskrevet hostmedicin så hoppas att den hjälper så man snart är på fötterna igen. Måste verkligen tvätta och städa och massa annat men de får vänta.

Nu är lillasyster snart hos oss också. 24 dagar kvar tills hon är beräknad att titta ut. Men hon får gärna komma precis när hon vill efter den 24 februari. För nu är jag trött på denna jättekula :P Samtidigt som den är mysig. <3

Glad alla hjärtans dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar