22 feb. 2012

24 timmars Hemtenta

Om mindre än 1 timme kommer tentan att läggas upp på nätet. Så då är de bara att dra fram alla papper och sätta igång. Inget jag alls ser fram emot men det är bara att köra på. Marwin är på dagis så jag hinner skriva lite i lugn och ro innan han ska hämtas klockan 4. Sen kommer Stefan hem ett tag efter och får underhålla lillkillen medans jag fortsätter skriva. tråkigt är de dock att man antagligen måste upp imorgon och fortsätta skriva igen om man inte bli klar ikväll. Så jäkla pissigt. Men funderar på att sitta uppe tills jag är klar och sedan lämna Marwin på dagis imorgon och sova på dagen istället medans han är där. Men de får vi se hur det blir med.

Nu ska jag äta något och sen stoppa in lite tvätt i tvättmaskinen innan jag sätter mig och börjar skriva. Kommer ha träsmak i röven efter stolen sen. Menmen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar