21 dec. 2011

3 Dagar kvar till Julafton

Ja nu är de inte långt kvar tills Julafton är här. Marwin räknar ner varje dag och bara väntar på att det ska bli lördag så tomten kan komma och hälsa på. Det är så roligt nu när han verkligen ser fram emot Julafton och längtar som bara den.

Men han vet om att han kommer få någon julklapp även på fredag då vi ska fira lite jul här hemma samtidigt som vi ska fira min syster som fyller år imorgon och så ska vi spela bingolotto:) Ska bli jättemysigt. Vi ska även hem till min farmor på förmiddagen på fredagen och träffa mina kusiner. Marwin och dom ska byta julklappar och så blir det våfflor till lunch.

Och imorgon ska det också hinnas med en del. Vi ska fixa lite här hemma. Sen ska vi kanske fika med Johanna och så ska vi träffa Jessica, Dennis och barnen och byta julklappar :) Hoppas att barnen blir glada..

På lördag blir det Julafton hemma hos Marwins farmor och farfar. Ska bli så mysigt och skönt att inte hinna med alla på en och samma dag:) Vi hade i och för sig det så förra året också. Då firade vi hos mina föräldrar på julafton..

Men men. idag har jag varit med min mamma och brossa på väla. Dem skulle handla lite julklappar och jag skulle handra födelsedagspresent till min syster.. Nu ska vi snart gå hem till min pappa och äta middag. Skönt att bli bjuden ibland:)


Marwin och hand kusin Alicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar