30 nov. 2011

Inlägget skulle lagts in igår men internet försvann så nu lägger jag upp det idag istället.

Ja nu närmar det sig med stormsteg. Strax dax att gå och lägga sig och då är det bara morgondagen kvar sen flyttar vi på torsdag. Vi får nyklarna till lägenheten klockan 12 så då går flyttlassen :) så jäkla skönt att dagen snart är här. Så hela helgen ska jag fixa och dona och bara mysa av mitt eget hem. Eller vårt hem såklart men skönt att kunna säga att det är mitt. Och inte någon annans även om jag delar det med Stefan och Marwin.

Imorgon blir det iallafall en massa fixande. Ska sätta på elen i lägenheten så vi får den till på torsdagen och hoppas på att vi inte är ute för sent men de burkar gå fort. Sen ska jag hämta ut ett paket från jotex och sen ska vi ringa Landskronahem och höra hur man fixar med tv och internet för fattar inte riktigt deras papper de skrivt det på. Men ska nog lösa sig. Massa fixande men sen är de gjort.

dagen idag har verkligen varit slö. Gick upp vid halv 7 tiden för lillan i magen höll en jävla låda så gick inte att sova mer. Sen väkte jag lillkillen vid kvart över för att mysa lite innan det blev dagis och skola. Gjorde klart 2 arbete idag och det var verkligen skönt. Så nu har vi inte så många arbete kvar att göra innan det är lov. lovet börjar den 21 december och jag bara längtar efter att få mysa till det ordentligt hemma i vårt egna hem..

Nä nu ska jag nog inte skriva så mycket mer. Skulle dock vilja ladda upp någon bild men kameran ligger i källaren och jag orkar inte gå ner och hämta den. Får se om jag kan bjuda på någon annan bild som finns på datorn.

Och sjävklart när man sitter här och skriver och vill ladda upp en bild så hänger sig internet och inget funkar mer än att skriva. Så då skriver vi lite till istället och hoppas på att internet kommer tillbaka. Och att det går att lägga upp inlägger när internet kommer tillbaka hehe.

Vad ska man mer skriva här nu då. Kanske lite om lillasyster. För er som inte vet så är hon beräknad till den 9 mars 2012 men hoppas på att hon tittar ut någon dag innan så man slipper gå över tiden. Hon är en livilig liten krabbat i magen men vill sällan röra på sig när någon skall känna. Men Marwin har fått känna några gånger och tycker det är jättemycket. Men han förstår inte varför hon sparkar på mamma. hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar