4 mars 2012

Lördagen 3/3

Jag fick sovmorgon. Alltid lika skönt. Marwin och Stefan gick upp och jag gick upp vid kvart över 9. Då var det dax att göra ve sig för vi skulle iväg till busfabriken med Jimmy, Jimmys pappa, Liam och Noel. Vi körde vid tio tiden. Baren lekte massor och Marwin till och med vågade gå upp och åkra rutchkanorna själv när vi stod där nere och väntade. Även om Stefan för det mesta klättrade med. Hehe. Inte så lätt för mig och magen att klättra runt där. Men lite gjorde jag. Cyklade gjorde dem också massor allihopa, Stefan, Jimmy och Jimmys pappa cyklade också. Sen blev det lite fika innan barnen fick busa lite till.

Därefter körde vi till väla för att äta på max innan vi åkte hemåt. Vi hämtade upp Delle och körde ut till saxtorp för att titta när dem körde Cross där ute. Marwin va helt överlycklig och tyckte det va jätteroligt. Han va helt inne i det. Han bestämde också att när han blir stor ska han ha en orange cross..

Vi körde sedan bort på center syd för att hämta en dörr. Sen hem så vilade jag lite på soffan medans Stefan och Marwin cyklade på gården. På kvällen blev det gotte och melodifestivalen sen deckade vi snabbt :) En helt underbar dag.. <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar